Gazeta Wielicka- wiadomości z powiatu wielickiego

OKNOPLAST wie, jak zaskoczyć Francuzów

Do ścisłej czołówki międzynarodowych imprez z branży budowlanej należą z pewnością francuskie targi BATIMAT, które odbyły się w ubiegłym tygodniu w podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord Villepinte. Obecna była na nich również Grupa OKNOPLAST, dla której Francja to jeden z najważniejszych rynków eksportowych.

W tym roku, poza prezentacją swojej oferty produktowej, firma postanowiła zwrócić uwagę zwiedzających niecodzienną akcją.

Co nowego zaprezentował OKNOPLAST?

Stoisko OKNOPLAST wyróżniało się nie tylko rozmiarem, minimalistycznym designem czy zastosowaniem najnowszych technologii. Poza ofertą produktową podkrakowskiego przedsiębiorstwa, w której znaleźć można było rozwiązania dobrane precyzyjnie pod kątem rynku francuskiego, systemy okienne do domów pasywnych, a także nowości, na czele z oknem PROLUX, uwagę zwiedzających przykuwały tajemnicze roll-upy: „ONOPLAST uczestniczy w akcji Movember. A Ty?”.

Movember, czyli zrób badania w listopadzie

Nazwa Movember powstała z połączenia angielskich słów: moustache (wąsy) i November (listopad). Oznacza ona coroczną, organizowaną w listopadzie akcję, polegającą na zapuszczaniu przez jej uczestników wąsów w celu zwrócenia uwagi na przesłanie Movember. Polega ono na zachęcaniu mężczyzn do wykonywania badań profilaktycznych pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów.

Targi BATIMAT to tysiące zwiedzających i wystawców z innych firm. Zdecydowaliśmy się wykorzystać ten fakt i, poza prezentacją naszych produktów, postanowiliśmy włączyć się w kampanię Movember. Wiemy, jak nierzadko trudno jest zmobilizować się do zadbania o własne zdrowie. Chcemy zatem zwrócić uwagę na główny przekaz Movember – i to nie tylko w czasie BATIMAT, ale również w naszej podkrakowskiej siedzibie, w której pracownicy zapuścili wąsy specjalnie na tę okazję – mówi Magdelena Cedro-Czubaj, Szefowa Marketingu OKNOPLAST. Dopełnieniem działań na targach BATIMAT był konkurs z nagrodami zorganizowany na francuskim fanpage’u OKNOPLAST.

Warto wspomnieć, że włączenie się w kampanię Movember jest naturalną konsekwencją wsparcia przez firmę projektu „Rak! To się leczy”, którego ideą było przekonanie Polaków do badań profilaktycznych i uświadomienie, że nowotwory można skutecznie leczyć.

Gazeta Wielicka

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Bądź na bieżąco!

Obserwuj nas w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco!