Dnia 14 grudnia 2015 r. podpisana została umowa pomiędzy Gminą Gdów a firmą “Empol” sp. z o.o. z Tylmanowej dotycząca świadczenia usług z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w gminie Gdów od stycznia 2016r.
Dalsza część artykułu pod reklamą.
W związku z tym, Wójt Gminy Gdów informuje, że od dnia 15.12.2015 r. rozpocznie się wymiana pojemników na odpady zmieszane. Równocześnie z przeprowadzoną akcją, nastąpi dostarczenie worków na odpady segregowane oraz harmonogramów wywozu na 2016 rok.
Informujemy również, że opłata śmieciowa od 01.01.2016 r. nie ulega zmianie.
W przypadku jakichkolwiek uwag w sprawie zaopatrywania posesji przez ww. firmę, prosimy o kontakt telefoniczny z Urzędem Gminy Gdów (tel. 12 251-04-95). Informuje się również, że firma “Empol” uruchomiła Biuro Obsługi Klienta z siedzibą w budynku SKR Gdów (tel. 887-227-011).
(Źródło: Gmina Gdów)
Dodaj komentarz