Kreatywne podejście do promocji swojej marki w mediach społecznościowych, to prosta droga, bez przystanków i awarii, wprost w ramiona podkręconych wyników sprzedażowych. To w Internecie rozpoczynamy misję poszukiwania gwiazdkowych prezentów dla małych i tych nieco większych dzieci (ustalmy jedno: LEGO jest ekstra niezależnie od wieku). To właśnie tam szukamy wulkanizatorów z wolnymi terminami (pierwszy śnieg w tym sezonie zaskoczył, co?) czy restauracji idealnej na randkę. Większość z nas już wie, że w obecnych czasach nie mieć aktywnych profilów firmy w mediach społecznościowych, to jakby zamknąć się na nowych klientów. Wiele firm zastanawia się jakie kanały społecznościowe będą w ich przypadku tym odpowiednim wyborem. Istotne jest na pewno postawienie na te platformy, które pozwolą dotrzeć do Twojej grupy docelowej.
Dalsza część artykułu pod reklamą.
Jak reklamować firmę na Facebooku?
Czy Facebook jest miejscem głównie dla dinozaurów z 30-ką na karku i pierwszymi przebijającymi się siwymi włosami? Nie! Można go świetnie wykorzystywać do budowania świadomości na temat marki, tworzyć promocję treści i dbać o relację z klientami i to praktycznie niezależnie od branży i oferowanego asortymentu (patrz profil na Facebooku: Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom). Meta Platforms umożliwia nam również tworzenie skutecznych kampanii reklamowych. Kluczem jest dostarczanie wartościowych treści i precezyjne targetowanie, czyli kierowanie działań reklamowych do właściwej grupy odbiorców.
Jak prowadzić profil na Instagramie?
Rodzeństwo Facebooka, czyli Instagram, to miejsce, w którym można wyżyć się artystycznie i realizować się kreatywnie głównie w formie krótkich, czasem nawet kilkusekundowych, nagrań wideo. 10 sekund filmu, trendowa muzyka, estetyczne przedstawienie produktów i 30 tysięcy wyświetleń. Społeczność obecna na Instagramie maluje się w zdecydowanie mniej oficjalnych barwach niż w przypadku innych kanałów, jak choćby LinkedIn. Międzynarodowy serwis społecznościowy, który sprawdzi się firmom, którym w szczególności zależy na budowaniu relacji zawodowo-biznesowych. Fokus na procesy rekrutacyjne, edukacje branżową i networking, czyli nawiązywanie kontaktów biznesowych, które zaowocują współpracami oraz wymianą posiadanej wiedzy i umiejętności.
Jak zacząć prowadzić kanał firmy na TikToku?
Co z tym TikTokiem? Dla wielu aplikacja kojarzona wyłącznie z telefonów dzieci. Początkowo służąca głównie do tańczenia. Aktualnie doceniany jest jej potencjał również na rynku biznesowym (hip hip hurra). Co interesujące, większość osób, która wyraża gorzko-kwaśne żale w stronę aplikacji TikTok potrafi smyrać ekran swojego telefonu godzinami, przeglądając rolki na Facebooku czy Instagramie. Nie. Nie różnicie się wcale od swoich dzieci. Aplikacja, która daje obłędne możliwości do wywoływania zaangażowania i wzbudzania zainteresowania marką. Krótkie nasycone kreatywnością filmy można sprytnie wykorzystać do pokazywania etapów produkcji, wysyłania w świat porad czy wrzucania informacji edukacyjnych z zakresu swojej branży. TikTok może genialnie wpłynąć na pozytywny wizerunek firmy. To właśnie ta aplikacja może efektywnie pomóc Twojej firmie w dotarciu do właściwej grupy odbiorców. Kreatywne wykorzystanie aktualnych trendów, czyli tworzenie treści w oparciu o najbardziej popularne dźwięki, piosenki, układy taneczne czy zachowania na materiałach wideo może skutkować słynnym viralem. Tym mianem są określane te krótkie filmiki, które osiągnęły dużą ilość interakcji, czyli wyświetleń, polubień, komentarzy i udostępnień. Krótko mówiąc, na mieście robi się głośno.
Z danych pochodzących z pierwszego kwartału 2023 roku wynika, że 482 miliony osób każdego miesiąca korzysta aktywnie z Pinterest. Kolejny serwis społecznościowy, który umożliwia regularną publikację materiałów. Miejsce, w którym wiele użytkowników szuka inspiracji do projektu swojego wymarzonego domu, podejmuje misje odnalezienia świątecznych ozdób idealnie uzupełniających górną część kominka albo poszukuje pomysłu na bożonarodzeniową stylizację paznokci. Projektanci wnętrz, deweloperzy, producenci mebli, drzwi zewnętrznych czy salony piękności. Pinterest, to kolejna platforma, która doskonale odnajdzie się w strategii marketingowej wielu firm.
Prowadzenie social media Kraków i okolice
Działaniami marketingowymi realizowanymi w przestrzeni online jesteśmy w stanie zadbać o pozytywny wizerunek firmy. Aktywność w mediach społecznościowych to doskonała okazja na budowanie relacji z odbiorcami. Dzięki regularnym postom i relacjom jesteśmy w stanie generować zaangażowanie na profilach. Ciekawe i nietuzinkowe wykorzystanie produktów bądź realizowanych usług może skutkować falą reakcji, komentarzy i wzrostem sprzedaży.
Media społecznościowe oferują aktualnie świetnie rozbudowane systemy reklamowe. Dzięki temu posiadając kreatywne pomysły na kampanie marketingowe jesteśmy w stanie wyjść z ofertą firmy do interesującego nas użytkownika social mediów. Dotarcie do właściwego odbiorcy jest możliwe, dzięki zaawansowanym opcjom umożliwiającym ustalenie konkretnej lokalizacji, wieku, płci, zainteresowań czy danych demograficznych.
Jeśli chcesz rozwinąć skrzydła swojej firmy w przestrzeni online złap kontakt z naszą agencją social media. Łap za słówko stacjonuje nieopodal królewskiego miasta smoga, gdzie powietrze pachnie obwarzankiem, a mieszkańcy swoich dworów dumnie wychodzą na pole. Powstaliśmy z miłości do możliwości, które oferują obecnie media społecznościowe. Realizujemy działania marketingowe w kanałach cyfrowych, które skutecznie budują pozytywne wizerunki firm z wielu branż. Łapiemy słowa, które budzą żar zainteresowania i budują, właściwą dla danej firmy, grupę odbiorców. Nietypowe podejście do tematu podsycamy efektownymi elementami graficznymi zgodnymi z identyfikacją wizualną marek. Powierz marketing cyfrowy swojej firmy naszej agencji i sprawdź, jak skutecznie możemy pomóc Ci z prowadzeniem social mediów i kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych.
Dodaj komentarz